I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Saturday, June 27, 2009

Unpredictable~




Pagi tu, Tomey and Putih bergaduh. Sebenarnya tak lah gaduh. Tapi Tomey semenjak 2menjak ni asyik nak marah Putih je. Kesian kat kawan sorang tu. Tapi tak tau lah pagi tu entah macam mana kuku Tomey boleh tersangkut dalam telinga Putih. Uwaaa takut sungguh tengok. Memang mengerikan. Mak dah jerit2 dari dapur. Kak Long and Ira kat atas. Yang awak ni dah berlari2 ke dapur. Sampai2 kat dapur, tiba2 boleh nangis pulak. Ish tetiba je TERmenangis. Sebenarnya, bukan nangis sebab kucing2 tu sume, tapi sebab lain. Tapi disebabkan terjadi kejadian yang sungguh tragis antara kucing2 tu, airmata ni pun senang je nak meleleh. Bila mak cerita balik kat abah, Ira gelak2 terguling2. Memang nak kena la tu kan

0 comments: