I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Friday, July 31, 2009

Entri Terakhir

Ye...
Entri terakhir
...untuk bulan ni la...hehehe

Wah dah lama tak tulis kat sini.
Sebuk sangat dengan benda2 lain.
Asyik balik rumah je dah macam tak duk kolej je gayanya.

Shud sangat suka bila saya sebut nama dia dalam blog ni.
Saya pun suka..hee

Tadi Sha (my roomate) ambik saya lepas kelas.
Saya cakap tak pe, orang boleh jalan kaki je.
Takkk... Dia nak ambik gak.
Ok.
Thanks!!

Nyau (kucing kat kolej) masuk bilik ikut tingkap
Lepas tu dia buat hal..
Melepas sesuka hati..
Adoi nak kena cuci lagi bilik ni..huhuhu

Kena masuk tarian untuk blok..
Tapi macam tak jadi sebab..
Macam dah tak sempat..
Macam tak rajin..(m*l*s)
Macam nak balik rumah...heeeeee

Sekian...
Untuk bulan ni punya entri berakhir di sini..
Assalamualaikum.

Yang benar,
Saya! (*^_^*)

2 comments:

Anonymous said...

[url=http://firgonbares.net/][img]http://firgonbares.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]software store pictures, [url=http://firgonbares.net/]online software reseller[/url]
[url=http://firgonbares.net/][/url] microsoft office 2007 teacher discount adobe photoshop cs3 activation
innovative educational software [url=http://firgonbares.net/]free autocad symbols[/url] adobe premium creative suite 3
[url=http://firgonbares.net/]design software macromedia[/url] buy pc software
[url=http://firgonbares.net/]free sales order software[/url] cheap sms software
autocad electrical symbols [url=http://firgonbares.net/]educational software business[/b]

Anonymous said...

[url=http://sunkomutors.net/][img]http://sunkomutors.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]do illustrator vectors open in coreldraw software, [url=http://sunkomutors.net/]software you purchase[/url]
[url=http://sunkomutors.net/][/url] office presentation software coreldraw graphics suite x3 downloads
8 usa & canada software [url=http://sunkomutors.net/]buy oem software[/url] buying oem software
[url=http://sunkomutors.net/]old macromedia software[/url] adobe acrobat pro 9 australia
[url=http://sunkomutors.net/]acdsee software[/url] filemaker pro 10 upgrade
coreldraw [url=http://sunkomutors.net/]where can i buy microsoft software[/b]