I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, July 2, 2009

Seseorang seperti DIA*



Semasa saya menulis entri ini Tomey (my kucing terchenta) ada di atas riba. Tidur. Itu je yang dia tau. Sekarang dah pukul 1.25 am. Tiba2 saya rasa rindu. Rindu pada seseorang yg baru sekejap tadi saya menjenguk ke blognya yg sejuk mata memandang tu. Sungguh saya tak sangka dia ada menulis sstu mengenai sy dalam blognya. Sungguh sy terharu. Sehingga hampir menitis airmata. Oleh itu, tidak hairanlah jika jari ini makin laju bergerak meluahkan tentang 'seseorang seperti dia'. Saya sayang seseorang iaitu dia. Dia yang saya tak pernah jumpa. Tak pernah langsung kitorang bersua muka. Kenal dalam friendster. Maka, dengan itu saya tak sanggup utk delete account friendster saya tu walaupun pernah berniat utk berbuat demikian. Kerana dia!~ Dia seorang yang sangat baik. Dia comel. Dia sweet sangat. Dia adalah dia! Dan kerana itulah saya sangat sayang pada dia. Mesti orang tak percaya. Masa tu kitoorang baru kenal. Tak pernah jumpa walau sekali. Tapi saya dan dia dah boleh jadi kawan baik. Dia selalu call saya tapi saya tak pernah pun call dia…(hee sorry kredit tak pernah cukup) 


Walaupun dia dah berada jauh nun di sana, tapi saya masih menerima panggilan drpd dia. Kitorang masih lagi b’SMS walaupun dia jarang balas mesej saya. Takpe, saya tau dia sebok (su tak kecik hti pun...) Kitorg boleh bercerita apa saja, tentang dia dan tentang saya. Saya rasa saya bertuah bila dapat mengenali seseorang seperti dia... I love U sis, sOoo muchhhh!!!!!!!

Here she is - Anis Ezzah*my dearest friend

1 comments:

rya~ said...

eh eh mcm saya ajek..uppppsss...
waaaaaaaaaaaaaaaaa terharuuuuu nyer!
dak sue2 syukran sgt2!!wahhh! terasa diri dihargai.. (myknyer sue puji2 nis,malu pulak nis..hihihihi)..
waaa tenqiu2!..syg sue cangat!muah! ^_^