I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Wednesday, August 5, 2009

Telah di'tag' oleh ANISKU!

Saya telah ditag oleh anisku..hihi


nama2 timangan:
Kak ngah @ angah (kalau kat rumah dan dikalangan familyku sekalian). Sue and Ija (kawan2 @ rakan2 @ sahabat2 yang mengenali). Suesue (anisku, kawan2 rapat kat sekolah, dan seorang dia). Kak Sue (ikin dan adik2 angkat yang lain)~haha ni kira nama timangan gak ker??

anda seorang yang:
Gila novel!!! *wink*

insan yang teristimewa:
MAK ABAH + Kak Long & Ira + Atuk & Wan + Kak Teh + All my best friends tersayang muah2!!!

lagu kesukaan:
Ahmed Bukhatir – Ummi (Sebab boleh menitis air mata kalau dengar lagu ni. Pas tu mula la teringat nak balik jer takde kerja lain...heee)

food kesukaan anda:
Banyak2!!! (nasi ayam, nasi kerabu, nasi beriani, nasi dagang, erm nasi pe lagi yang ada erk?) Haaahaha

sikap yg membuatkan anda stress:
Sikap sendiri atau sikap orang di sekeliling??
Erm saya sangat stress kalau tak dapat apa yang saya nak..sebab apa yang saya nak saya mesti kena dapatkan jugak..hehe (sikap apakah ini??)

3 benda yg mesti ada dalam beg anda:
Alah kenapa mesti 3? Banyak la yang mesti3 kena ada dalam beg Sue. Hehe. Antaranya... Hp, purse, pen, kad matrik, kunci bilik, kunci rumah, pocket tissue, plasters, bekas contact lens, bekas spec, dengan note book kecik size tapak tangan. Hihihi. Keyh kalau nak 3 jugak Sue pilih hp, purse, kad matrik sekali pakej dengan kunci bilik. Alaaa lebih drpd 3 jugak laaa… Hikhik.

warna kesukaan anda:
Hoyey soalan yg best! Sangat2 suka pink & purple serta pink & purple jugak.. Ahahhaaha

kali t’akhir anda menangis dan mengapa:
Erm bila yeh? Rasanya macam dah lama. Sebulan yang lepas kot. Sebab...
Biarlah rahsia... ;)

tag 6 rkan:
Arip, Aton, Fatin, Zati, Wanie, Farha!

1 comments:

shunsukei said...

erm lg st,,,kak ngah 2 nme pgil mnje awk kn..hehhee,,,:d....