I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, September 10, 2009

Apa kes tah??

Semalam...mood pelik dan tak faham diri sendiri melanda.


Haih..Mengada plus menggatal sangat tangan ni nak pos jugak. Pos je lar. Sampai tak sampai kat orang tu tawakal je la. Huuhu.


Tapi tu lah, bila difikir-fikirkan balik....
Adakah perlu?
Macam tak..
Tapi bila difikir-fikirkan balik daripada side lain, adalah perlu...heheh
Entah.
Tu la kata, mood tak faham diri sendiri dah mai…
Layan je lar..


Erm, sempat jugak kirim kad raya untuk mak abah kat rumah sekali. Biar betul erk? Padahal balik tiap-tiap hari. Hahahhaha. Biar la. Tak penah lagi bagi kad raya untuk mak dengan abah. Sebab setakat ni belum pernah berjauhan lagi la. Tiba-tiba teringin lak nak kasi kad raya kat diaorang. Mana tau dapat duit raya lebih kan nanti. Heheheheh.

Extra kad raya nih. Sape nak? Bg alamat. Nanti kita poskan..heehe

2 comments:

Afifee said...

I nak!! plus duit raya sekali ok..hehe~ :D

shunsukei said...

sy nk...heheh,..awk ade anta kad rye kpde org yg xspttutnye awk anta erk.mybe...someone.....erm xpela awk.yg pntg niat ikhlas..:D