I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Saturday, October 24, 2009

Diganggu lembaga..hitam ke putih?

Assalamualaikum semua~


Yay akhirnya berjaya jugak menghabiskan minggu study week kat rumah. Ingatkan tak boleh nak study kalau dah kat rumah tu kan. Maklum la macam-macam dugaan lagi godaan boleh menggugat tahap kerajinanku.. Hehehe.


Walau macam mana pun, tetap ada gangguan jugak lor.. Ingatkan Mr Atam je yang suka kacau orang study. Tu kalau kat kolej la, ada “lembaga hitam”. Ni kat rumah pun ada jugak. Tiap-tiap hari lak tu diganggu oleh “lembaga putih” ni. Eiy geram betul laa!!


Elok-elok tu orang tengah tulis-tulis dia boleh landing baik je atas buku orang ehh…nak kena ni ngan kakngah cik tih ni..




Boleh pulak main-main mata..
Hmm dari mata turun ke hati ke?
Alamakkk!!! Hahahaaa
Aksi menggoda lagi mengada-ngada..ahaks!~

6 comments:

jai@jezz said...

hahahaha... u pon rajin nk snap pic si putih ni.. :)

shunsukei said...

heheheh....comel kcing awk erk....post awk yg sbulum nie klakar jgk,,:D

BeLLezA said...

jezz: ahahaha sape suro die m'gedik ats buku org..kn dh kne snap..hihi

shunsukei: post yg mne?? kucing tu mmg comel,tgok la tuan die sape..kih2

shunsukei said...

hehehehe...pos yang atam landing atas laptop awk 2 a...:D..sy ingt ape..upenye kcing..heheh..yea la 2 awk...:P

Wedding & Event Photography said...

cutenye kucing ni..jantan ke betina ni?

BeLLezA said...

owh kucing ni jantan..
comel cm betina je kan? hee