I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Sunday, October 4, 2009

Seiraskah?

..Cuba tengok gambar kat bawah ni betul-betul..

(Maaf. Gambar ini telah di-remove)
Adakah kami serupa??
Hmm..
Saya dapat comment daripada kawan2 kata muka kitorang sama, serupa. Ada yang kata kitorang kembar. Sampai rumet pun boleh tersalah kata. Hahahha. Bila saya suruh dia tengok gambar ni and tanya dia yang mana satu saya,..dia ingat saya adalah kakak saya dan kakak saya adalah saya. Betul ke gambar ni sama?? *thinking*

Agak-agak korang, yang mana satu saya erk?? Hehheh.

4 comments:

beLLa said...

quite similar..
kmoo y pki bju ijau pekat kott..
ea?

BeLLezA said...

yee btul2~
bju yg hjau, btul2 hjau tu..
sy tggi ckit drp kakak sy
Heheehh~

asura said...

xsmeee lgsg...ak kenal ko ngan akak ko dr kcik lg..ish..mmg xsme lgsg..mne ntah org kate sme..xphm ak..hahaha

BeLLezA said...

same laa..dlm gmbr tu..haha..sirez rmai kot yg kta gmbr tu cm kembar..ko cba tgok btul2..heheh..tp ak sndri pn rs laen..hahah