I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, December 10, 2009

Comel sangat++!!!!!


Jom kita tengok sape yg posing kat bawah tu..

Sampai skrg tak jumpa jwpn kpd soalan “Kenapa kucing suka menghalang pandangan dgn duduk atas laptop semasa org sdg sibuk dia lagi nak nyibuk?”


Tak cukup dgn atam, putih, ni dah kembang pulak. Erm my mom calls him Kembang. Hakhak. Boleh la. Macam comel je nama tu.


He’s cute! Sangat! Sekarang dia sgt suka bermanja-manja dgn kakngah dia ni. Orang jalan dia kejar. Orang ngadap laptop, dia pun nak ngadap juge. Dia “u-u” kakngah jgk yg cebok kan. Heeee. Orang mentelaah novel, dia nak nyibuk gak. Isk comey kakngah ni la..... Tapi yg best, org makan dia tak kacau pun. Tak macam kucing lain tu. Ceh dah dpt kucing baru, kucing lain semakin terpinggir. Ahahahha.

Tengok tu…
Lappy kakngah jugak dia nak buat bantal…
Adoi..nasib baik kamu comel sayangku~

0 comments: