I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Wednesday, January 13, 2010

Bercanda Di Pasiran Pantai

*tipu je mana ada pantai pun


^HAPPY!^

Salam


Nak tunjuk gambar2 bercanda di batuan air terjun Sg Tekala hari ahad lepas sebenarnya. Bukan bercanda di pasiran pantai pun sebab memang takde pergi pantai ke laut ke beach ke hari ahad tu. Heee


Happy Family Day u olls!! (ok.tau.mcm gedik) ahahahaha




International Relations+History+Political Science Students


Mereka~





Sebenarnya ada lagi gambar2 yg nak di-upload-kan kat sini tapi memandangkan professional photographer yg amik gambar, so lambat sikit la nak dapat gambar tu. He.he.he. InsyaAllah will be uploaded later~ =))

*Selamat Hari Lahir, awak!

4 comments:

nis~ said...

ehem!selamat hari lahir jgk..hihihi(mengusik sue)=P

ali said...

sg tekala...best tak tempat mandi die...ade kawan ajak camping kat situ...

SuRAizA~ said...

nis~
ehehehe nis pun ingt jugak kan..
(hmm jgn la usik sue kn dah blushing hahaaahaha)

ali
best!
air sejuk mcm ais..
serius best..
rmai org

ali said...

ade tempat camping ker?
mngkin hujung minggu depan g tempat lain kot...dieorng yg decide...