I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Sunday, January 10, 2010

Tuhan beri aku ♥

"...Apabila cinta memanggilmu ikutilah dia walau jalannya berliku-liku. Dan apabila sayapnya merangkummu, pasrahlah serta menyerah walau pedang tersembunyi di sela sayap itu melukaimu..." (Kahlil Gibran)

Assalamualaikum

Alhamdulillah

Thanks korang!!!

Sangat-sangat!!

Anis-Zakiah-Arip-Linda-Saidatul Azreen~

Saya ada cinta Tuhan

Saya ada cinta keluarga

Saya ada cinta teman-teman rapat
(ya korang semua yg sgt baik hati dan prihatin heee)

Hmm..korang
Dia dah mintak maaf.

So, Arip bawak bersabar yeh
Jangan gado-gado ok
Eheh


Ayu Shita-Tuhan Beri Aku Cinta

Walau aku senyum bukan berarti♥Aku selalu bahagia dalam hari♥Ada yang tak ada di hati ini di jiwa ini hampa♥Ku bertemu sang adam di simpang hidupku♥Mungkin akan ada cerita cinta♥Namun ada saja cobaan hidup♥Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta♥Untuk temaniku dalam sepi♥Tangkap aku dalam terang-Mu♥Biarkanlah aku punya cinta♥Tuhan berikanlah aku cinta♥Aku juga berhak bahagia♥Berikan restu dan halal-Mu♥Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku♥Mungkin akan ada cerita cinta♥Namun ada saja cobaan hidup♥Seakan aku hina♥Tuhan berikanlah aku cinta♥Untuk temaniku dalam sepi♥Tangkap aku dalam terang-Mu♥Biarkanlah aku punya cinta♥Tuhan berikanlah aku cinta♥Aku juga berhak bahagia♥Berikan restu dan halal-Mu♥Tuhan beri aku cinta

p/s-sila la dengar lagu ni..best sangat korang..thanks to Sitti Najihah..dia yg kenalkan lagu ni..hehe..nak letak kat blog bley?? =))

Tadi pergi kenduri kat dewan gemilang(dg). Abang2 Aten kawen. Dapat jumpa mak aten =) Malam pulak (baru jap td) turun dataran panggung seni. Pergi tengok teater dengan Erin. Fatin Faseeha Azmi sangat comel yee td masa jadik budak skola ;p Esok (pagi-pagi) nak pergi berpicnic kat Sungai Tekala. Sape nak ikut? :))


4 comments:

ijad said...

selamat tahun baru...

.rENEx. said...

ur welcome..=]

eh..sy suka lagu ni taw..
tuhan beri aku cinta..
lagu tema hidup sy..

huu..

love dis song very2 much..=]

♥ Cinta Najihah ♥ said...

huhu.. jiha da ltk lagu len.... lagi touching lirik nye.. huk3..=((

SuRAizA~ said...

.rENEx.
love this song very2 much tOo!!! =)

Cinta Najihah
adoi sedih betul lagu tu..
huwaaa bley nangis klu dengar