I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Monday, March 22, 2010

Shaa bagi tag! So sy pun jawab tag tuh...

Assalamualaikum

Telah di-tag so kena jawab tag kalau tak nanti kesian kat orang yang menge-tag kan. Thanks ya. Termasuk gak dalam list penerima tag. Hehe.
Yang menge-tag : shaa
Yang di-tag : suraiza

-siapakah diri anda di rumah?-
anak mak abah, adik kaklong, kakak kpd ira dan semua kucing2 yg ada kat umah tu 

-siapakah diri anda di samping rakan?-
mereka mengenali saya sebagai SITI SURAIZA SHAARI

-5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai- 
(kalau bukan benda boleh tak??heeee..banyak songe lak an)
1) sebijik kete spya sng nak ulang-alik dari kolej ke fac & dari fac ke kolej 
   (sbnrnya dari ukm ke umah & dari umah ke ukm hahahhah)
2) beg baru. kalau boleh nak lebih dari satu..heheh
3) novel Hlovate yg latest. dah kuar ke belum?
4) sony ericsson c903
5) nak bawak balik sekor kucing. tapi mak tak bagi. takut tak terjaga katanya. baeklaahhh.. kucing kolej pun banyak dah. heee

-siapakah nama pasangan anda?-
owh masih belum diketahui siapakah nama beliau..hehhe

-ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda-
1) seseorang yg sangat3 memahami..ni yg plig penting! sangat!
2) tau hormat orang lain. tak kira sape
3) serius. tak main2. tak cakap kosong.
4) menepati janji
5) tau masa2 penting @ bila dia diperlukan. xpentingkan diri.

-bila tarikh anda couple-
masih belum diketahui tarikhnya =)

-apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda-
insyaAllah takkan ada!

-lagu tema cinta anda-
akan dimainkan masa majlis resepsi perkahwinan nanti..hehehehe

-apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda-
tengokla mne2 yg kurang baik.tapi xnak ubah pape dah kut.nak die yg macam tu.

-tag 10 rakan yg lain-

Alrite..
Siap suda..
So sape2 yang kena tu rajin2kan la diri menjawab tag ya =)

4 comments:

HonEyBuNNy said...

ngeh3...tq...nti ila jawap eh...hehhe..terkena sudah..haha

.rENEx. said...

hee..thanks..
nti reen wat..

n hp c903 tu pun one of brg yg reen idamkan taw..sama la kita..;)

reen suka c903 colour merah..lawa giler kan..

jom beli sama2..=]

shasha bee said...

ehh dapat tag ler, nti sy buat yer! C:

shasha bee said...

awk ! sya dah jawab TAG awk!!!! sila lah sila...