I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Saturday, March 27, 2010

Special Entry untuk Miss Izan Salleh

Assalamualaikum

Ehem..ehem..test suara 1 2 3..1 2 3...ekeekeke. Okeyh bukan nak nyanyi ke nak bilang 123 ke apa tapi saja-saja nak test suara sebab nak tulis entry baru. Jap jap!!! Pe kena-mengena test suara dengan entry baru? Memang takde kena-mengena pun. Saja nak gedik. Hahhaahhaa. Kesian pembaca sekalian macam dah bengang je an.. Heh sabo..sabo.. Jangan la bengang lagi. Nanti sape nak baca entry neh. Kalau nak bengang pun, tunggu la sampai abes baca dulu ok. He.He.He.


Mesti sume orang tengah berfikir mengapakah gambar di atas ada di sini kan? Heheh. Jawapannya saya saja letak sebab saya suka. Oleh itu tahniah kepada miss izan salleh kerana telah membuatkan saya suka dengan entry beliau yang bertajuk "i AM beautiful" neh =)

Tuan-tuan puan-puan dan cik-cik pembaca belog sekalian, sila fokus pada point no5 ya..eheh

Dengan ini, saya sangat pasti bahawa beliau lah yang sebok-sebok time MATK hari tu sambil ke hulu ke hilir menyusun student yg nk kena naik stage amik award. Nak ditekankan kat sini, bukan award beautiful blogger ya. Ehhehehheh. Mintak maap sesangat kat cik izan. Serious saya tak tahu itu kamu. Dah gaya lagu estranged lah pulak. Itu kamu! Eheh. Patut la cam familiar je an hikhikhik. Hari tu dress kamu kaler merah jambu kan. Tul tak? Kut salah lagi memang kena tambah lagi satu mata lah gamaknya. Haha. Dah la satu kolej pulak tu tapi kenal dalam dunia blog neh. Sabo je laa. Hhahahha. Nanti2 kalo jumpe tego tau...nanti saya tego balik....heee =) Oh ya, baru perasan sesuatu, kamu kawan yona kan?

2 comments:

ali said...

wei aku rase aku tahu lame dah korang satu kolej...alamak...nampaknye aku lg tahu lebey la plak..hahahaha dah due2 aku follow blognyer...so story korang belatarbelakangkan bende yg same..jd aku tahu la yg korang satu kolej..hahahahaha

SuRAizA~ said...

ali

alaaa nape tak bgtau awl2 kn sng hahaha