I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Friday, March 5, 2010

Suraiza buat tag lagi =)

Assalamualaikum


Disebabkan belum bersedia nak cerita pasal cerita yang dah kata nak cerita hari tu kan hehe, saya akan buat tag drpd eira dulu ok...


Tag tersebut berbunyi...


1. You have to print screen wallpaper that you are using right now



2. Tell us why you like the wallpaper


Sebab wallpaper ni sejak dulu lagi memang akan tolong saya untuk tidak mensia-siakan hidup nih. Tu yang pertama. Kedua, wallpaper ni akan me-motivate-kan diri sendiri supaya berfikiran lebih baik untuk dapatkan hidup yang lebih baik, bermula dari sekarang! Hehehe. Ayat pun dah terlebey motivasi =)) Dan yang ketiga, wallpaper ni bagi semangat. Tengok la kaler merah tu melambangkan semangat la tuh. Hahaha. Kalau tengah2 down memang selalu la wallpaper ni terpampang di skrin lappy kesayangan...sekian


3. Tag 10 people


e.Z.m.@.L.i.Z.@
~d'hearty shafyqa~
Anis Ezzah
aliapeng
.rENEx.
kak ryna
kak soffya
Nanay

iKhRam
en.alierostam


8 comments:

AnAk iBu said...

whoahhh..
omaigod..thanx sue..nnti nanay buat eh.. sebab baru publish post baru..thanx..thanx.. ;)

nanay akn buat..heee~

eiraEPY said...

maceh sys..
=D

en.alierostam said...

cik suraiza
nnti sy wat ye tag nie
tenet di rumah problem
ni pun on9 kt skola
busy ada program kem motivasi
tenks ya...
caaa alifff boottt

ali said...

wokey sue...nnt buat.tp bukan mlm ni....tak sempat..esok ade kelas pg..kne tdo dulu..ni pon baru balik dr shah alam td...tunggu k..

fikaryna said...

dear..kak ryna da penah jawab tag nih..leh tgk kat blog akak..huhu..

~eZmALiZa~ said...

hehe..kene tag ye?oke2..insyaAllah ezma kan buat.. :P erm..sejuk je pndg wallpaper tu..hehe.. :)

HonEyBuNNy said...

tenang ja tgk wallpaper tu...;-)

SuRAizA~ said...

Terima kasih semua!!!
Bila dah buat nanti bgtau eh..
Boleh sue pegi jenguk2 n comment2
Hehheh