I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Wednesday, April 21, 2010

ENGAGEMENT ANNIVERSARY AWARD?? Wow korang ada??

Salam

Yay dapat award yang ketiga!


Haa siapa pulak yg bertunang ni kan?


Adakah...........???
Oh tidak!


Tak mungkin lah saya ye kawan-kawan sekalian
Gile pe tunang time2 final exam ni hahahahha


Jangan salah faham bila baca tajuk tu
Bukan saya punya 
ENGAGEMENT ANNIVERSARY


Tapi dapat award daripada tuan punya anniversary tu..hehe


Oleh sebab
diri sendiri pun akan bertunang jugak tak lama lagi
ceh memandai je 'tak lama lagi'
hahahaha


tak....sebab belum bertunang lagi kan
(kalau ada orang nak la kalau takde takpe ekekekeke)


Makanya...
saya dengan
gumbira dan sukacita
menerima award ini daripada 



Award ni E-na bagi sempena ulangtahun pertunangan dia

E-na kata "Harap sudi ambik award ini buat penyeri di rumah masing-masing ye..."


Wah berseri-seri dah blog ni ha! hehehe
Thanks ya!~


4 comments:

E-na Zarina said...

Salam suraiza...

wallla manyak pandai bikin n3 laaa..he he

nway tqvm coz sudi terima award dr Lovely Kitchen...muaahhh!

soffya cik bulan said...

huhu....

cantik.hargai ia okay..:)

Roxy zai said...

wah..jadi fmous amos daa pasni kan??=p

SuRAizA~ said...

e-na: hee thanks juge krna sudi bg award ya!~

soffya: baeekk.. =)

roxy zai: hahah mungkin..cewah hahaha