I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Monday, May 31, 2010

balik kg nak jumpa shahir hahah

"The greatest weakness of most humans is their hesitancy to tell others, 
how much they love them
while they're alive."

Assalamualaikum

Apa kabar, apa cerita semua ya? ish rasa macam dah lama sesangat tak gedik-gedik kat sini. Korang pun mesti dah rindu kite kan..Kite pun rindu kat korang gak laaa. Hahahah. Memang suka perasan tak hengat pun suraiza ni. Jumaat,sabtu,ahad....balik kampung. Ada kenduri. Tapi bukan balik Jerantut tapi balik Gopeng. Ingat minggu depan nak balik Jerantut pulak. Sebok-sebok sangat nak balik kampung kan. Balik jugak. Seronok sangat-sangat balik kampung kali ni. Cuti kejap dari aktiviti biasa. Best sangat2!!!


Alaa tajuk entry tu saja je.
Sebab tau satu kampung ngan shahir pulak kan. Hehehe..
Shahir...i fan no 1 u tau (aura gedik keluar dah)
Hahahhaha!!!!!!

jOm tengOk gambar kat kampung jOm
Taknak tengOk,sila pejam mata rapat2
Hahhahahha

tok tam dgn tok teh

makcik & pakcik~

mak usu & daughters =)

masak lemak gulai nangka, sambal udang dengan petai, ayam masak merah + ikan masin..
uishhh sedap.........
bertambah2 nasi hehe

irdina comel sangat!


Ok..
cukup lah ya
dah banyak gambar ni
tatatititutu!



5 comments:

Amira Putri said...

Shahir x blik lagi... huhu.. xD

ali said...

hahahaha lauk tu yg paling sedap sekali...

aku_tiewa said...

amboi sakan posing nampak??
bestnye leh balik kg..

huhu

Rashid said...

salam

nak jumpa atok bolehke? hehe..

HAZ_SHAMEER said...

jerantut ...kampung kat mana?