I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Saturday, May 8, 2010

Nak buat pengumuman. Sila dengar!

Assalamualaikum

Nak buat pengumuman ni...
Sila beri perhatian ye semua
Jangan buat-buat tak dengar pulak
Sila pasang telinga betul-betul

Cop!
Kalau tak nak dengar pun, sila la baca ye entry ni
Ok?
Heee

Ok la daripada tadi cakap banyak,
tapi tak keluar-keluar jugak pengumumannya kan....
Announcement!
Please pay attention

Blogshop saya yg lama,


sudah pun berpindah ke
 ♥ Gojes ShawL CoLLectioN ♥


Oleh itu...
dengan segala hormatnya
saya mempersilakan rakan-rakan blogger sekalian ke blogshop saya yang baru  
sudi-sudikan lah untuk menjenguk ke sana ya =)


Terima kasih!


Jasa baik anda menjenguk dan menjadi follower blogshop tersebut sangat+++ dihargai


Jom cuci mata




Uppsss! Sorry..... (baca dgn gaya gedik ckit ey ekekeke)
Ter-upload gambar ubat batuk cap ibu dan anak pulak..heheh
(nak promo shawl tu sebenarnya hahahahha)
Ibu dan anak pun boleh pakai..heee

Haa yang ni baru betul.......





p/s - Happy Birthday to my mom (8 May)

 

8 comments:

~eZmALiZa~ said...

cntik!! HEHE.. :)

SuRAizA~ said...

thanks ezma! =)

atieabie said...

mak anak sm2 cntek...:)

SuRAizA~ said...

atieabie: oh no i'm blushing hahahaha..takde lah..biase aje..btw, thanks ya 4 ur comment!

Nida said...

selamat hari ibu buat semua ibu2 termasuk bonda kepada Suraiza :)

HAZ_SHAMEER said...

hepi belated bday 2 your mom cik suraiza..kaseh ibu membawa ke syurga..

SuRAizA~ said...

Kak Nida: thanks akak..utk akak jugak, Selamat Hari Ibu!!! =)

Haz_Shameer: betul..kasih ibu membawa ke syurga..terima kasih!

fathiahRAIHANA said...

hoh lawa gila :D