I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Tuesday, June 8, 2010

Happy Award & Glam Blogger Award

Salam

Sebenarnya dah lama kut dapat award ni. Tapi belum sempat nak amik je. Hehe sorry ye pada yang memberi. Bukan sombong ke tak nak amik ke. Tak.... Tapi tak teringat nak amik. Sampai dah berkali-kali pemberi award datang bagi tau saya dah dapat award, baru teringat nak amik. Heee...sorry........ 

Award 1

Award ini telah saya terima daripada Wanie
Thanks ya Wanie =)

Dan macam biasa la kena jawab tag kalau nak amik award ni

1) kenapa kamu suka blogging?
sebab saya suka blogging la

2) adakah kamu bhgia dgn kehidupan kamu skrg??
bahagia sesangat! lagi bahagia dari dulu =))

3) apakah impian kamu 5 tahun akan datang?
banyak..tapi xboleh bgtau kat cni..even yg tersayang pun sy x pernah bgtau hehe

4) siapakah 0rang yang sentiasa kamu inginkan berada di sisi kamu...?
mak abah family and best frens

5) sila beri award ini kepada 5 blogger kesukaan kamu :
aliapeng (memang en. ali ni akan dpt jgk setiap award yg sy dapat haha)
memang dah terang-terang lebih daripada 5..apakan daya dorang ni sume blogger kesukaan..hehe..tapi kan sebenarnya ramai lagi, tapi dah tak mampu nak tag sume.oleh itu kpd yg mahukan award ini boleh ambil juge ye..sume kawan2 blogger sy suka blog anda =)

6) pendapat anda mengenai award ni
saya suka award ni. sebab rasa cam dapat trofi betul2. macam mr. bola2 af je sy tengok hehe

**********************************************************************

Award 2

Award yang kedua ni pulak saya dapat daripada caliph
Thanks ya
Sorry sangat lambat amik


1) Adakah anda happy sekarang?
Ya!


2) Kenapa anda happy?
macam2 sebab boleh buat saya happy n takde sebab pun utk sy sedih skrg


3) Apakah benda yang boleh membuatkan anda happy?
mestila benda yg tak buat sy sedih or sakit hati ke apa hehe


4) Pernahkah anda menerima tag?
Err tidak pernah tidak!


5) Nyatakan warna yang anda suka
Pink n purple..jingga pun suka jugak


6) Beritau 9 orang yg anda mahu tag
Hmm sape2 je la ye yg mahukan diri anda di-tag =)


7) Tuliskan sstu ttg org yg anda tag
mereka blogger seperti saya.eheh


8) Adakah anda happy dengan apa yg ada?
Mestila...klu tak happy tu tak bersyukur namanya...hee


9 comments:

kembatolo™ said...

tengs tuk award nie..
lama tak hapdet kan?haha

HonEyBuNNy said...

hehhehe...tima ksih....baik2....nti ila wat...tq2..

caliph shuriken said...

siap pun 'hepi award' ni ^^

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

thanks tag sy...

nti sy buat ye =)

soffya cik bulan said...

he adik...
time kasihlah for award ye...:)


muahh :)

aku_tiewa said...

tq dear..
nanti tiewa tuntut yea..(^_^)

ToPu said...

Wah selamat aj dech yang dapetin awarnya....

fazRul said...

wahh..byk tui dpt award..dah cam artis plak..hehe

fikaryna said...

su..mekacih..nanti kak ryna dtg ambik..huhu..