I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, July 29, 2010

dalam hati ada taman penuh dengan bunga-bunga warna-warni


salam

tadi kan..
su rasa macam..........
...entah
tapi terfikir sesuatu
mungkinkah.......?

kejap kejap!
itu suratan ke kebetulan?
atau pun memang jodoh?
hahahah

memang lah gila kau ni suraiza!

ok..
su merepek
memang su merepek je

tapi best!
serius tak sangka!

facebook ni memang laa ..heheh


tetiba hati berbunga-bunga-bunga je.............hee 


5 comments:

izansalleh® said...

ala su ni, jumpe izan kat bilik hari2 pon nak ade taman lagi ke??? ;D

HAZ_SHAMEER said...

ermmm...finally taman bunga itu kembali berbunga segar...indah dan harum...tuhan sahaja yang tahu...

Good Luck... : )

Mesti makin comel ni...ehehe

annadzirah said...

fall in love is such a great feeling.
d:


ENTRY BARU ; Aplikasi Twitter Yang Boleh Dicuba.

beLLa said...

ehem2. mesti someone special neh. ;)

aku_tiewa said...

klu x merepek pun, apa salahnya sue..hehe