I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Wednesday, July 21, 2010

ini soal hidup dan mati



aku manusia lemah
selalu terjatuh
berbeda aku darimu
kau berdiri teguh


assalamualaikum


petang ni su takde kat bilik. sampai malam. eh tak. sampai esok pagi. atau mungkin sampai ke-tengah-hari keesokan harinya [ konon-konon ada orang nak datang ketuk pintu bilik lah petang ni takpun malam ni atau pun esok pagi sampai kecoh nak bagitahu kat belog bagai hehe ]

ish mana pulak su balik rumah. amboi mentang-mentang su kaki balik rumah. nak cakap su balik rumah je la ey..

tidak la. bukan nak balik. su nak pergi ketemu seseorang
 

owh ya
cik rumet comel su masih belum diberitahu
nanti karang bising pulak beliau [ sebentar.sejak bila pulak rumet suka bising2 kat kau suraiza hakhak ]


pertemuan yang penting
ini soal hidup dan mati
noktah.

3 comments:

beLLa said...

ape la yang penting sgt sampai soal idup n mati neh..

haa,da ade org msuk meminang ye? hehehe

fikaryna said...

wah, takutnya..jg diri tau!

annadzirah said...

apa yg hidup & mati ni..
isk isk.


ENTRY BARU ; shisha Vs Rokok.