I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, July 1, 2010

.jawab tag.

Assalamualaikum


Rasanya kan saya macam dah kena tag. Ok2 bukan rasa lagi memang dah kena pun. Saya di-tag oleh Roxy Zai.


Bukan main panjang lagi tag ni...


Jom check it out!!


1. adakah anda rasa anda hot?
err hot.fm?

2. upload wallpaper yang anda gunakan sekarang?
kalau taknak boleh?

3. cerita pasal wallpaper tersebut
ada gambar saya..tu pasal la tak boleh..hee

4. bila kali terakhir anda makan pizza?
jumaat lepas

5. lagu paling latest yang anda dengar
tak ingat.semalam takde dengar lagu rasanya.hari ni pun belum dengar lagu lagi

6. apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?
tengok tv + borak2 ngan kd

7. selain nama sendiri, anda dipanggil dgn nama apa?
kak ngah..sue..suesue..ija..siti

8. tag lagi 8 orang

saya tak tahu nak tag siapa
tak kesah lah siapa pun
boleh jawab tag ni ya kalau nak =)

Soalan di bawah berkait rapat dgn org yg anda tag
9. siapakah orang no. 1 kpd anda
10. katakan sesuatu kepada org no. 5
11. no. 3 ada hubungan dgn siapa
12. bagaimana pulak dgn no. 4
13. pesan kpd org no. 6
14. kata-kata cinta utk org no. 2
15. adakah no. 7 dan no. 8 mempunyai persamaan

16. berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yg mengetag anda
-dia si gadis labuan
-hatinya dah dicuri :-p
-follower dia ada 104 orang semuanya termasuk saya
-masih belajar
-siapa yang nak bombastic blog award boleh ambik kat blog beliau hehe

17. perasaan anda masa buat tag ini
takde perasaan haha

18. adakah anda tau razman itu sengal?
entah.siapa razman ni,ahli muzik ke lawyer?
Last sekali dapat award
Sebenarnya ada lagi soalan lepas award ni tapi su taktau macam mana nak jawab..so aci la eh kalau tak jawab. hee


0 comments: