I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Monday, July 12, 2010

Subhanallah

Assalamualaikum....


Cuba lihat pd titik hitam yg berada di tengah2 kalimah ALLAH selama 10 saat, dan kemudiannya alihkan pandangan anda pada dinding kosong.. lihatlah keajaibannya. ...subhanallah..sgt KAGUM dgn ilusi mata kurniaan-Nya ini..


fb-notes post by Nur Zulaika Mustafa




9 comments:

annadzirah said...

kalimah ALLAH still terbayang.
(:


ENTRY BARU ; Kak, Nak Beli Barang Ni Tak?

Belleza~ said...

=) maha suci Allah

mylife-mysin-myfate said...

aku tak nampak bayang pun...huu..huu

Belleza~ said...

sepatutnya mesti nampak..sbb tiap kali buat sy mesti nmpk balik kalimah Allah tu..

Kampungku2u said...

ya betol nampak kalimah Allah pada dinding putih... hebatnya kuasa Allah.. TQ dak comel hehe... :)

aku_tiewa said...

Subhanallah..

Belleza~ said...

kampungku2u : sama2..err cm ne tau su comel ke tak hahah

tiewa : subhanallah =)

Kampungku2u said...

Gerak hati mengatakan yang sue ni comel haha.... tapi tengok wajah sue ni pun dah tahukan..yang sue ni comel... ada gula-gula tak bagi la dah puji nehhh hehe....

HAZ_SHAMEER said...

memang dalam sains ada tuh..ermm jika xsalah..memang ada satu fenomena sains tapi xingat lah dah lama tinggal sains..fizik ke biologi atau ilusi optik ke apa..ermm betul2 xingat dah...SUBHANALLAH...Allah Maha Mengetahui..