I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, July 22, 2010

untuk yang [ . . . . . ]


assalamualaikum

yay! sudah terselamat. dah bebas. dah merdeka. aik selama ni kau kena jajah ya suraiza. ahahahha. mungkin boleh jugak kalau nak kata kena jajah. tapi bukan la kena jajah dengan belanda,jepun,ataupun british tu. tapi dijajah dalam erti kata yang lainnya. dijajah hati dan perasaan. dijajah mental dan fikiran. kau apa tahu?

semalam memang lah rasa nak senyum je satu hari. tahu kenapa? penah dengar tak perkataan-perkataan ni?? "Biarlah Rahsia"

maka...biarlah rahsia menjadi rahsia =)

yang itu sudah dicampak ke dalam longkang blok 9b. asalnya mahu dicampak saja kelaut. tapi jangankan laut, pasir pantai pun su tak jumpa kat bangi ni. 

yang itu..sila jangan ganggu lagi. 
engkau yang mula. 
engkau jugak yang akhir-kan.
dan aku..menyesal!

yang ini..yang sekarang..
akan disimpan baik-baik.
untuk yang benar-benar layak.
untuk yang tahu menghargai.
untuk yang cinta bukan sekadar cinta.  




5 comments:

izansalleh® said...

did u pergi dating semalam?
hahahaha...
i can smell something fishy on ur entry ;D

Mohd Ibadial Hafiz said...

da clash pun suke ek su?

SyerAgh said...

ramai kumbang single diluar.. :)

Belleza~ said...

izan: fuyooo rumet su buley bau2 ikan ni yg bahaya nih hahhahahah

ibadial: of kos la..eh cop2. bila ms pulak su clash ni..ahaha

syeragh: rmai yg single atau purak2 single? eheh

HAZ_SHAMEER said...

ermm pantai ada kira 30 minit atau 45 sahaja dari bangi...hehehe pantai bagan lalang...mungkin boleh campak kat situ kot...masalah remaja meningkat usia ni hhehehe...