I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Monday, August 2, 2010

library


assalamualaikum

hari ni rasa macam nak pergi library. dah nak masuk minggu keempat atau senang cakap dah nak dekat sebulan dah start sem ni lah baru rasa nak pergi ptsl. itu pun belum tentu lagi betul-betul pergi lepas habis kuliah prof azizan karang. hahaha. sila la doa-doakan cik su akan pergi library jugak. kalau tak pergi, entah bila la nak mula buat proposal untuk tesis tu agaknya. dan bukan lah tesis tu je yang nak kena mula. assignment lain pun nak kena buat jugak. bukan sikit. dr kuik aje dah dua. belum campur assignment kuliah lain lagi. tolong lah jadi rajin wahai cik suraiza anak en shaari dan puan siti oi. tolong la..tolong..

0 comments: