I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Tuesday, August 24, 2010

macam-macam ada sampai tak tahu nak letak tajuk apa


assalamualaikum



su mintak maaf. siapa-siapa yang ada terasa hati dengan entry lepas maafkan saya ya. tiba-tiba rasa macam bersalah. iye lah...masa tengah marah susah dah nak pikir baik-baik *tp seriously tak suka dianggap budak2 yang tak tahu nak berfikir, sedangkan budak2 pun dah bijak berfikir sekarang. ok ok tak mahu lah cerita pasal tu lagi




khamis,
kamu tahu su buat apa malam tu? su buat belog untuk dia. sebab kesian sangat dah lama beliau nak buat belog tapi macam ada problem. so tak salah pun rasanya su tolong buatkan. bukan la susah sangat pun blogspot nih. dan memang lah rasa berbaloi-baloi tido dua jam je malam tu sebab nak siapkan jugak belog dia. kamu tahu tak? itu IMPIAN dia. kalau lah su tahu dari dulu..... (^_^)
dia cakap..."su mesti ingat sssssss he3"
siapa la su ni nak ingat  sssssss selalu 
*walaupun mmg selalu pun (O_o)


ahad,
back to bisnes
alhamdulillah
pulangan yang memuaskan
macam hari tu jugak
adik2 memang best la
nanti shopping lagi dengan kami ya =)



isnin baru balik kolej
cuti dua hari buat macam cuti tiga hari
pegi amik kad kolej kat ofis bertemankan cik roommate yang nak pegi amik barang pos laju dia
nak tengok tak kad kolej baru?
kalau taknak tengok pun nak bagi tengok jugak
taraaa!!!!!
memang sengaja bagi kabus2 ckit gambar ni heheheh


petang,
zatul call
ajak bukak puasa kat luar dengan ain
(*_*) 
tengah sakit2 boleh bersiap dalam masa 10minit
excited terlebey
padahal tengah 'abc' hihihihi
[ gedik namanya ]


petang tu jugak,
erin datang bilik menghantar tempahan
tempahan apa?
tengok la....
dengan dodolnya, dengan kerepeknya, dengan popia simpulnya...
terasa diri seperti mak-mak ibu-ibu dan mama-mama pula
ekekeke
[ dah nama pun nak raya ]
[ dah nama pun perempuan ]
[ dah nama pun anak mak heheh ]


nak tahu?
roommate su pun ada bisnes
bisnes apa?
bisnes hasil dari ke-kreatif-an jari jemari dia heheh
jom tengok~


ini hairclip yg boleh juga nak dijadikan shawl clip
sangat cantik dan comel dan murah ya
hanya RM3/pair
boleh pilih nak yg mana
dan bukan ini je yg dijual
banyak lagi
antaranya...


untuk maklumat lanjut,
boleh rujuk belog beliau
izan salleh
ok?
(^_^)