I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Friday, September 3, 2010

Kad Raya Untuk Semua.Amik Jangan Tak Amik~

Salam 

Rasanya tak terlalu awal kan kalau nak ucap
Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua rakan taulan, 
sahabat handai,
dan semua yang mengenali su
Maaf banyak-banyak ya

Sudi-sudi lah ambik kad raya su ni
Boleh buat kecoh tunjuk korang pun dapat kad raya kan
..heheheh




Selamat Hari Raya semua!
(*^_^*)

p/s-balik kampung elok-elok

5 comments:

Atilia said...

Selamat Hari Raya! :DD

Hana Faza-same person said...

selamat hari raya sue :) semoga perjalanan kita di bulan seterusnya lancar dan diberkati..amin..

arboqskii said...

selamat hari raya . . )

Kuasai minda said...

Selamat Hari Raya buat Su, moga berbahagia bersama keluarga tercinta di hari lebaran ni...

Eyra Gadis said...

selamat hari raya su...jangan seronok sgt sampai lupe nak balik ukm semula..hehehe...