I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, October 28, 2010

DIALOG @RTM1


assalamualaikum

hmm ingat cerita pasal RTM? pasal rancangan "DIALOG-Hubungan Malaysia-US"??

ok lah..baru je kejap tadi bersiaran langsung di tv1. 

seronok ok. 
saya tak pernah masuk tv. dah banyak kali try tapi tak penahnya muat. ha. ha. ha.

biar gambar yang cakap banyak eheh
1 gambar je pun 
yang banyak3 akan di-upload kemudian okies :)


yang kelihatan hanya kening shin chan heheh



18 comments:

ismi jannati said...

salam cyg,

wah..femes satu M'sia la akak pasni hehehe...

btw, tudung tu lawa..hehehe

diriku said...

he2..boleh jd feymes ni..

Belleza~ said...

fanie afnan :

w'mslm dear :)

owh femes kjp je tu.
malam td je.hahaha

wah tdug tu cantek ye.
hee.tq! :)

Belleza~ said...

diriku :

hahaha femes ke??

Kuman Chaos said...

pergh.. dah jadi artis tu masuk TV.. live lagi eheheh patut kena buat aksi concentrasi sikit eheh
kuman "fried pork?.." Entry

butterflyana said...

wah femes gitu.jeles2..hehe
i pun nak try masuk tv tapi xmuat. :p

Misz Nuriz said...

wah masuk tv tu..
tahniah!!
org femes ni..ekekeke

qɐɥɐʍ zzɐuɹǝ said...

femes laa cik suraiza...
:D

Belleza~ said...

kuman chaos :

konsentrasi ke kontroversi? heheh

Belleza~ said...

butterflyana:

tu la beli tv besar mne pun mmg xkn penah muat. hahaha

Belleza~ said...

misz nuriz :

xfemes pun la.
xde org tgok pn kecuali parents yg tggu depan tv hahaha

Belleza~ said...

nazz wahab :

kikiki
femes utk seketika shj
dialog ni 1jam je nazz

eliza_nabilah said...

caya la su...msuk tv...kekeke...
asl la nmpk kening shinchan je tu...kekeke

Belleza~ said...

eliza :

hahaha
gmbr yg nmpk muka shin chan boleh tgok terus kt mukabuku..hihi

Benrauf 2.0 said...

mintak sain..hehe.
salam ziarah. lama tak datang sini.

dya adriza said...

Oo masuk TV ke? Hehe tahniah. Merasalah femes sekejap..

Belleza~ said...

Benrauf : mintak sain?? ekekeke

Belleza~ said...

dya adriza : heheh femes femes