I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, October 14, 2010

ini award saya.


assalamualaikum

award ni su dapat daripada encik wanzi dan cik nenao
siapa nak boleh mintak kat mereka ya..
hehe tak.tak..siapa nak boleh mintak dekat su
sebab su dah dapat kuasa nak bagi award ni kat siapa-siapa pun ikut suka hati su




1. Write 5 interesting facts about the person who gave u this award
sebab su dapat dari 2 orang yg berbeza jadi su tak perlu la bagi jawapan kan sebab kat atas tu dah terang-terang kata 'the person' hehehe


2.Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby
err...takde yang interesting..[alasan taknak jawab]


3. Pick your most 10 deserving recipients and describe them
semua pun boleh ambik
disebabkan semua pun dapat award ni jadi su tak boleh la nak describe semua kan
pandai tak su jawab. haha


sekian.terima kasih kepada pemberi award =)



2 comments:

Roxy zai said...

wah,,tgh2 malam pun dpt award..;)

Belleza~ said...

heheh
award yg dh dpt lama
tp tak amik2