I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, October 7, 2010

serangan kedua. apa gelak-gelak?


assalamualaikum

serangan kali ke2

kali ini memang betul-betul diserang bukan main-main lagi. gile betul! baru je keluar blok. nak g cafe. baru keluar pintu ni...tak perasan lah pulak ada makhluk-makhluk hutan berleluasa kutip-kutip makan sampah kat luar tu. tiba-tiba...baru je nak patah balik, dah nampak sekor mengejar. apa lagi menjerit sampai dah naik ribu2 oktaf agaknya [tipu tipu] tapi izan cakap, "su jerit kuat gile.macam kena tuuttttt." izan ni la....siap gelak-gelak lagi tuh. orang dah lari macam tak cukup tanah darat je gayanya ni. tapi dalam die gelak-gelak tu pun sempat lagi tengok kesan orang kena gigit nih. nasib baik laa.... kalau tak, izan tido luar malam ni. ha.ha.ha.

sakit ok. tapi nasib baik la takde luka. cam merah2+calar2 ckit. menggigil dibuatnya. pucat dah izan cakap. maunya tak. kut kena serang cam tu tak pucat? hilang habeh darah sume. hish.

memang la siapa duduk ibu zain tak penah kena gigit dengan binatang tu bukan penghuni ibu zain sejati la tu namanya. izan pun dah penah. kan..kan.. izan kan? pijak ekor. heheh. paling kurang pun ada jugak la yang penah main kejar-kejar. ye tak? hahaha


p/s-mak dgn abah risau sangat sampai tak berhenti call.wah terharunya.nak nangis boleh.kakngah baik2 je ni =)


2 comments:

Kuman Chaos said...

memang nak kena la benda nih... suruh la diorang amik tindakan. bahaya nih..

Kuman "ekor.." Entry

uNcL3 said...

adoyai...hehe...