I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Saturday, November 13, 2010

I live in a world of fantasy..and i'm ok with that



"I live in a world of fantasy, 

so keep your reality away from me. 

I see what I want, I want what I see..

that is all okay with me" 



abg hazriq shameer :
fantasi mungkin dtg utk seketika,
dan mungkin cuma sekali..
tak salah rasanya utk berfantasi,
walaupun tak pernah seindah mimpi :)

asalkan fantasi tu boleh buat su bahagia..
biarlahh...
(^^,)


3 comments:

HAZ_SHAMEER said...

ermmm...malam tadi kita bermimpi...apabila kita bangun pagi...barulah menyedari bahawa realiti ini juga yang harus kita tempuhi...Apa2pun abang tetap doakan sue bahagia dunia dan diakhirat.berusaha.berusaha.
\(^_^)/

Su lagu Yang Terindah itu mmg best ...terbuai2 buatnya hehehe

MarelFira said...

kadang2 fantasi boleh mengembirakan kita..

nis~~ said...

sue syg!!!rindunya blogging dgn sue.hehheh..

apa salahnya bermain dgn fantasi kerana dengan fantasi kita meningkatkan potensi otak kanan.

seronok ape kan?

nanti boleh jadi lebih pandai sebab menggunakan kedua2 belah otak dan secara tidak langsung meningkatkan seluruh potensi otak!

ganbattene sue!

kalau xde org berfantasi nak buat kapal terbang,xcipta2 lah kapal terbang yg ada sekrg ni kan.wahhhh^_^v