I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Wednesday, January 19, 2011

Tahun baru, lappy pun baru?



Assalamualaikum


Kenapa tiap-tiap tahun baru ada je yang nak kena di-baru-kan jugak. Tak paham betul. Eceh. Padahal memang sengaja nak yang baru baru. Hahahaha


Tahun lepas 1.1.2010 dapat handphone baru. Tahun ni agak-agak nak dapat benda apa pulak yang baru? Ha, betul betul memang tepat sangat la jawapan awak tu. Dah terang lagi bersuluh cik su letak tajuk kat atas tu kan. Kalau salah jugak, tak dapat nak tolong dah.  Heheh



 Ni gambar yang su dapat dari mr. google
Untuk gambar dari miss suraiza punya yang asli lagi original recipe,next entry okeyh!


0 comments: