I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Monday, March 7, 2011

Bisnes itu seronok. Percaya la.




Assalamualaikum

Jumaat lepas bilik su telah diserbu. Diserbu oleh kawan-kawan yang datang nak beli shawl. Takkan lah kerna serbu dengan paparazzi kut. Su bukan siapa-siapa la. Eceh.

Ha ha ha

Tak sangka pulak yang datang tu bukan datang nak beli sikit-sikit. Sekali datang terus beli banyak-banyak-banyak. Ye la dah kata alang-alang kalau datang tu mesti kena panjat tangga batu caves ibu zain kan…..tak berbaloi la beli sikit-sikit heheh

Yang best, boleh jumpa balik mana yang dah lama tak jumpa. Walaupun duduk satu kolej atau pun belajar dalam satu kelas yang sama, tapi disebabkan masing-masing sebok..memang susah betul nak nampak muka. Tapi bila ada masa macam ni, at least boleh lah jumpa-jumpa dan berkongsi cerita-cerita. Seronok sebab boleh rasa kami masih lagi macam dulu.

Alhamdulillah.

Memang tak salah. Walaupun untuk suka-suka. Dan walaupun sikit-sikit. Lama-lama boleh jadi gunung kan? [cita-cita kena tinggi melangit haha]