I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Saturday, March 12, 2011

tak dapat ditafsirkan dengan kata-kata

assalamualaikum

malam ni
macam-macam perasaan
gembira..sedih..terharu..tak sangka..
mengejut..terkejut..dan dikejut..

mengapa?
nanti su ceritakan kemudian

alhamdulillah...
yang paling seronok,
akhirnya kami jumpa.
setelah tiga tahun.

dan yang paling paling seronok,
su baru terfikir macam mana agaknya nak jumpa dia dalam masa terdekat ni..dan sungguh lah su tak sangka..akhirnya kami jumpa dua hari selepas su berhubung dengan dia.yaAllah hanya Tuhan je yang tahu betapa su bersyukur sangat dengan kejutan yang tak disangka ni.sekurang-kurangnya dapat meringankan beban yang mungkin tak lagi dapat ditanggung.walaupun sedikit.hanya mampu meminjamkan telinga.semoga kamu tabah.semoga kamu kuat.Allah itu Maha Adil

"tak ada jodoh lah tu nak jumpa" ternyata silap 
sebab akhirnya 11 Mac kita berjodoh jugak (^^,)

kuatkan hati mcr.kita sayang awak sangat2.


2 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jejak kasih...nice post

HonEyBuNNy said...

alhamdulillah....;_)