I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, April 28, 2011

selepas habis exam terakhir sebagai pelajar degree di ukm


assalamualaikum

wah memang bulan ni bulan yang paling sikit entry. sibuk sangat lah katakan. eceh

tapi dalam kesibukan yang maha hebat tu, sempat lagi pergi PWTC. tujuan hanya satu. HLOVATE! hahaha. novel baru Hlovate dah keluar. yes! yes! yes!

1st day pesta buku hari tu lagi dah tercanguk kat pwtc tu. semata-mata nak dapatkan novel baru dia. tapi bacanya belum lagi. sebuk sangat. 

oh sekarang tesis sudah berjaya disiapkan dengan jayanya. cuma...masih belum jilid.

esok insyaAllah baru nak menjilidkan apa yang patut. banyak sangat halangannya..

semoga Allah permudahkan.. amin..




yang paling-paling-paling best, dapat bookmark beserta Hlovate punya tulisan tangan. gasak lah kalau bukan dia tulis pun sebab memang yakin dia yang tulis. hahahah. seronok sangat sampai sepanjang hari senyum macam orang gila.
err...i heart hlovate ( ^^, )


2 comments:

soffya cik bulan said...

tahniah dik...dh hbis akhirnyerr.....
akk pn jrg BW skrg.cibuk ler keje lg, bisness lg..hu

hope khidupn su mkin maju pasni...

Belleza~ said...

amin..
mekaseh kakak (^^,)