I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Saturday, April 9, 2011

stress. banyak sangat undangan hahaha


assalamualaikum

wah wah wah kau orang ingat stress apa? hahaha. daripada minggu-minggu lepas sampai la ke minggu-minggu ini pun masih ada yang menghantar undangan majlis perkahwinan diorang. oh stress memang stress. sampai miza boleh cakap, "su sabar su" hahaha apakah maknanya tu. su stress la. sebab satu pun su tak dapat nak pergi. haish. ada yang dekat pahang and ada yang dekat ampang. masalahnya, masa majlis diorang tu nanti su takde dekat pahang mahupun ampang sebab masa tu su praktikal. dan su tak buat praktikal dekat ampang atau pahang ya. hehehe. sebab tu la stress. bukannya sebab tengok orang lain nak kahwen jadi stress. gile. tak penah dibuat orang. hahaha. err melainkan kalau kau jeles la orang tu dah kahwen dulu sebelum kau...hikhikhik

cantik sangat-sangat-sangat ni

p/s-stress dengan tesis tak siap2 di saat final exam makin dekat. 


0 comments: