I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Saturday, May 14, 2011

ceritera hati

assalamualaikum


untuk sayang su yang mungkin tengah bersedih sekarang atau mungkin kamu dah berjaya melupakan dia...ini untuk kamu. jangan sedih sedih lagi ok. tiba-tiba pulak kita ingat kat awak mcr. rindu sangat! (^^,)

"kita mungkin menangis kerana telah menyayangi orang yang salah dan segera ingin melupakannya, namun satu hal yang jangan pernah dilupakan iaitu KESALAHAN dan KEKHILAFAN itu menjadi pengalaman berharga untuk membantu mencari orang yang benar-benar tepat untuk DICINTAI dengan IZIN-NYA..INSYAALLAH" 

[mungkin ini untuk diri sendiri jugak kut.heheh]

macam biasa.klik pada gambar eh


“Ketika kau merasa bahawa kau mencintai seseorang, namun kau tahu cintamu tak terbalas. Allah SWT tahu apa yang ada di depanmu dan Dia sedang mempersiapkan segala yang terbaik untukmu. Ketika kau mendambakan sebuah cinta sejati yang tak kunjung datang, Allah SWT mempunyai cinta dan kasih yang lebih besar dari segalanya dan Dia telah menciptakan seseorang yang akan menjadi pasangan hidupmu kelak.”

“Tak perlu kau dengar kata orang, tak perlu kau tanggapi sikap orang, tak perlu kau lihat apa yang orang punya, lihatlah aku…aku mencintaimu bukan kerana “SEMPURNAMU”, tapi kerana “APA ADANYA DIRIMU”…kekuranganmu semakin menguatkanku untuk menutupinya dan kelebihanmu akan kujadikan sebagai penutup kelemahanku..”

Jangan pernah bilang CINTA jika kamu tidak peduli dan jangan pernah menyentuh hidup seseorang kalau hal itu akan menghancurkan hatinya. Jangan pernah menatap matanya kalau semua yang kamu lakukan hanya kebohongan. Hal yang paling kejam yang seseorang lakukan kepada orang lain adalah membiarkannya jatuh cinta, sementara kamu tidak berniat untuk menangkapnya..


0 comments: