I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, May 5, 2011

entry 050511


assalamualaikum semua

insyaAllah ada cerita hari jadi. 
cerita suka ada. cerita sedih pun ada. 
tak sangka menitis jugak airmata pada hari bahagia ni. eceh. 
takpe. nanti kemudian kita cerita ok. 
banyak sangat kerja. penat dan tension yang amat. 
tekanan mental fizikal. padahal baru praktikal je belum kerja lagi.
btw, terima kasih banyak banyak banyak pada semua yang wish termasuk la mendoakan yang terbaik untuk su sempena hari lahir su hari ni. 


lots of ♥
birthday girl


4 comments:

♥ ..cik jenab a.k.a fieza ..♥ said...

tadik kat fb skung nak komen kat belog pulak lah...hahhaha (sebok kan)...hepi besdayyy gegel..hehehehe semoga panjang umur,,murah rezki,,dan cepat2 kawen..hahahaha =)

arboqskii said...

selamat hari jadi

Belleza~ said...

cik jenab a.k.a fieza

cepat2 kawen?errr................

hheehehe.
trima kasih! ^^,

p/s-xde sebok la.kita suka.haha

Belleza~ said...

arboqskii

terima kasih :)