I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Monday, June 27, 2011

alaa kerja yang su cakap hari tu...hee

assalamualaikum

haa ini lah kerja kami sepanjang minggu yang dah habeh praktikal ni
pandai pandai la korang teka apekemendenya yang kami tengah struggle sangat buat nih. 



gambar ni memang diambil hari ni.
tadi petang.
betul. tak tipu

so ini lah yang su dengan ika buat sampai sepah sepah bilik
kebetulan ramai pulak yang datang bilik hari ni
maka. . . . .menjadi kebetulan juga la bertimpa-timpa 
soalan yang datang

[semua konfius kami tengah buat apa sebab nak kata buat tesis, tesis dah hantar siap dah dapat markah lagi tu. nak kata buat report apa ke hal sampai guna buku ptsl. report pun dah hantar tadi. heheheh. oleh itu, biarlah rahsia]


orang yang tertentu je su bagitahu.
kepada orang yang tak tertentu, maaf tak dapat su nak bagitahu. heeheh



4 comments:

.rENEx. said...

wahhh..bnyknyeeee bukkuuuuuuu

Misz Nuriz said...

waduh2..
maknanya saya t'masuk dlm golongan x tertentu la yea..keh3..
apa punye kerje la cik sue buat ni yea.. - tertanya2..~~

Belleza~ said...

reen: banyakkkk sangattt.....hehehe

Belleza~ said...

tiewa: heheh. boleh je bgtau kamu tapi tak boleh nak bagitahu dekat cni la.....open sgt ni..heheh