I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Wednesday, July 27, 2011

GOJESGIRLCOLLECTION in The House!!!

assalamualaikum

ha macam biasa, bila blogshop dah update sebok lah nak meng-kecoh dan meng-kepoh dekat sini. HEHEHE. sila la jenguk sekaki dua tiga kaki ke GOJESGIRLCOLLECTION.

sambil cuci cuci mata, boleh cuci cuci wang juga ya. heee










Dan kita ada SALE jugak ya. . . . .untuk tudung yang macam kat bawah ni. oleh itu, adalah rugi jika anda tak pergi ke SINI.


taraaa !!!


harga? boleh nego lagi ya sampai korang larat nak nego [habehlah su dah cakap macam ni HAHAHAHAH]

ok jumpa di sana
di mana?
GOJESGIRLCOLLECTION laaa. jom jom

0 comments: