I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Tuesday, August 23, 2011

kenangan takkan mati


Kenangan takkan mati, kenangan takkan hilang
Di sebalik sakitnya kenangan,
. . . . .ada sesuatu yang indah dalam kenangan tersebut
Menjadi sesuatu yang cukup manis
Tetapi usahlah terus hidup dalam kenangan,
Kerana ia mematikan langkah dan menutup masa depan
Usah juga berharap kalau kalau kenangan itu dapat dilupakan terus,
kerana itu adalah mustahil
Tetapi redholah atas setiap kenangan dan mulakan hidup baru 
dengan hati yang tenang dan bahagia

[Noor Laila Aniza ZakariaAugust 12 at 5:49pm]


suka gambar ni. sangat.

4 comments:

Misz Nuriz said...

KENANGAN adalah HADIAH yang paling BERNILAI dalam hidup kita..

Nida said...

Kak Nida pun suka sangat gambar tu.. penuh makna tersirat

p/s: nanti datang jenguk kad raya dari akak ek :)

Belleza~ said...

misz nuriz

setuju! ^^

Belleza~ said...

kak nida

kan? kan?
su rasa nak pergi la tempat yg mcm dlm gambar tu. tapi kat mana tah. haha. tengok je gambar tu, boleh rasa sumting kat dalam hati ni ha.

p/s balik - baik lah kak ^^