I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Tuesday, August 2, 2011

tarikh sidang 25 Sept


assalamualaikum

semalam dah boleh tengok tarikh sidang untuk konvokesyen. sebelum ni yang kitorang tahu tarikh konvo 24 sampai 27 September. cuma tarikh sidang je belum tahu lagi. hari tu ada borak dengan ainaa pasal tarikh konvo ni. kalau boleh biarlah sidang kitorang nanti weekend. senang semua orang cuti dan ramai yang boleh datang. kak long pun dah tanya tarikh sidang masa su tengah praktikal lagi. kata dia nak mintak cuti awal senang nanti. haha. semangat betul kak long. mengalahkan kita yang nak konvo ni ha. 

 aha kitorang konvo 25 September hari ahad!
tak sangka betul.
dapat jugak weekend heheh

sidang 4. petang pukul 1.30 pm
yuran konvo tak bayar lagi. malas nak pergi ukm. 

jadi. . . . .TAHNIAH dan SELAMAT BERGRADUASI buat kawan kawan sekuliah dan semua yang akan konvo bulan depan :)


6 comments:

Misz Nuriz said...

Wah.. tahniah!!! da nak konvo cik sue..Slmt maju jaya la yea.. :)

Noreen Natasha said...

tahniah sue.konvo u mana?

nnt kim slm dekat kakak tau.. :)

Belleza~ said...

misz nuriz

terima kasih !!! (^.^)

Belleza~ said...

kak noreen natasha

terima kasih!
konvo UKM :)

insyaAllah

Eyra Gadis said...

selamat bergraduasi juga su :)

Belleza~ said...

sama-sama kita eyra, selamat bergraduasi