I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Wednesday, September 7, 2011

Andai kita memang...

Andai kita memang dijodohkan,
Apa pun halangannya kita pasti akan disatukan dalam pernikahan
Namun andai memang kita tidak dijodohkan apa pun usaha pastikan tiada hasilnya

Ya Allah,
Ajarkan aku mencintai dengan sederhana
Ajarkan aku agar lebih pandai memendam cinta
Ajarkan aku untuk lebih mencintai-Mu dan kekasih-Mu
Ya Allah,
Jagalah aku dari dosa dunia
Jagalah dia dari dosa cinta
Aku mencintainya kerana-Mu
Aku akan rela melepaskannya apabila Engkau kehendaki

5 comments:

nor izzati zakaria said...

I miss my sue so much. My prayers are always be with you. Love you my sister =)

Misz Nuriz said...

sukanye ayat tuuuuuu...

Misz Nuriz said...

sukanye ayat tuuuuuu...

Belleza~ said...

mcr sayang

i miss u too dear.
i love u soooo much!!!

Belleza~ said...

misz nuriz

su pun suka! :)