I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Wednesday, September 21, 2011

murtabak maggi suraiza buat

assalamualaikum

hari ni untuk breakfast, su masak murtabak maggi laju laju. hahaha. 
senang bukan main. pejam mata pun boleh eceh

yes i know. it looks like telur dadar kan. nak buat macam mana su suka yang tak berapa nak tebal sangat so dia jadi cam ni la hahaha

bancuhan telur yang dicampur dengan bawang besar [potong dadu] lada sulah dan perencah maggi kari

 rendam maggi dalam air panas tapi jangan lama sangat ya karang kembang lembik sangat tak sedap lah pulak

goreng dalam kuali. sekian.

 makan panas panas. mak ai terangkat. kahkah

4 comments:

Misz Nuriz said...

sedap ke cik sue??
macam nak cuba la...

Belleza~ said...

sedap!
makan dgn sos cili pn boleh hehe

nis~ said...

sueeee sedapnyerrr!!nk cuber!! ;P

GaD!s_ BuNg@ said...

nak jugak!!! anto sikit sini..huhu