I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, September 15, 2011

masak dan makan lagi

assalamualaikum

kalau dah masuk dapur tu kan, kerjanya kat dapur je la tak keluar keluar. hahahah boleh pulak tak keluar ya. ha hari ni su buat spagheti lagi. adik su ada kat rumah ni nak kena buat lagi lah. nanti dia bising time dia takde kat rumah la su buat spagheti. time dia balik tak buat haha. nasib baik lah ada adik sorang je :P


kali ni su guna fettuccine. 
lagi puas makan hehe

ok tata