I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, October 6, 2011

adakah setiap orang merasakan ini?

assalamualaikum

jubah konvo su pulangkan tadi. entah kenapa sayu je hati. rasa taknak pulang pun ada. dah rasa macam harta penting. ini lah akibat sebab dah lebih sebulan jubah konvo berwarna hijau tu tergantung depan mata. 

oh tadi lepas memulang jubah, su pergi bahagian akademik untuk tuntut traksrip skrol sijil semua lah. masa tekan nombor. . .masa tengah tunggu giliran. . .masa nombor 1076 dipanggil. . .

oh nervous lah hai! tangan dah sejuk! 

kau ni dah kenapa??? HAHAHA

masuk dalam kereta, abah cakap. . ."ok, dah settle semua kan. habis dah kat ukm."
huwaaaa rasa nak nangis

*baru tersedar hakikat itu. i'm done with ukm.


3 comments:

arboqskii said...

congratss...tp sy dulu..lps convo terus cpt2 plngkan jubah...x dan nak bergambar...x tau knp...haha

Belleza~ said...

thanksss ^___^

kena pulangkan awal kut. kalau lambat2 takut kena denda kan heheh

miss A said...

best dah konvo..eliza de 2 minggu ag bru abes la...hahahah...tp seyes memaang sedih bile ase zaman study in uni is over once and for all..(T_T)