I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Monday, March 26, 2012

Masak & Makan : Sup Ayam

assalamualaikum

sekali update blog berderet pulak entry haa 

nak cerita hari tu su masak sup ayam yang lain dari yang lain haha. sebab tak pernah masak sup letak bunga kantan. tapi hari tu su tertengok satu resepi dekat internet yang masak sup letak bunga kantan. so su pun try lah buat. dan . . . . . tahu tak betapa sedapnya sup tu. kekeke

ok su memang suka bunga kantan. suka makan. tapi kalau ada masalah kesihatan perut kembung ke senak ke dinasihatkan jangan makan bunga kantan ya. masuk sepital nanti. hahahaa

gambar ni bunga kantan tenggelam 
ce tengok gambar bawah 

taraaaaaa . . . . . . .


3 comments:

beLLa said...

kte suka bunga kantan gak. tp dlm asam pedasla. tak penah try dlm sup. xpelik ke rasa dia?

Belleza~ said...

beLLa :

haha tak pelik. sangat sedap tau. cuba la.

GaD!s_ BuNg@ said...

nak jugak su:)
nyam2:p