I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Monday, May 7, 2012

05052012 - Engagement & Birthday #2

assalamualaikum

bertemu kembali di entry kedua pada bulan mei. hahaha. apa punya intro la. ok kali ni banyak gambar hantaran. memang perlu tau gambar hantaran ni diupload bebanyak sebab mak pengarang jantung intan payung buah hati kami yang gubah. *kami tu merujuk kepada kak long kak ngah dan adik ira haha 

biru dari kak long untuk yang di sebelah sana. dan purple dari yang di sebelah sana untuk kak long. apa-apa pun tema adalah purple dan biru. 

cake ditempah khas dari Just Lildaisy


kotak dihias oleh kak de awin (cousin) pada malam sebelum kejadian dibantu oleh saya sebagai pemerhati haha


 cupcake ditempah khas dari suehaey sebulan sebelum majlis
diambil pada hari sebelum kejadian di selayang dan bertemu dengan ibu beliau yang sangat cantik dan comel macam beliau jugak hehe *bodek. mana tahu masa majlis sendiri nanti dapat sponsor (cupcake free) kehkeh


sampin (songket jadi keris)
ini semua hasil kreativiti Mak buah hati pengarang jantung kami


 sejadah dah transform jadi kipas


 kasut dan . . . . .  stokin dah jadi bunga ros warna kelabu hahaha


 buah ini hasil gubahan kak de awin (cousin). kita tolong ikat reben je


sirih junjung adalah hasil gubahan Mak juga :)
oh ada lagi satu. hantaran gula-gula yang Mak gubah jadi kuntuman bunga bunga.
tengok gambar dekat previous entry okeyh 


dan ini pula hantaran dari pihak sebelah sana

 kain pasang. 
ya purple. masih purple. dan tetap purple. purple forever. haha


 sukacita dimaklumkan anggur anggur sekalian yang di dalam gambar telah su habiskan petang tadi. haha


 cupcakes. chocolate cupcakes.


 kasut.


 sirih junjung



 cincin dah sarung. tinggal bekas je


sembilan berbalas tujuh


kak long saya ^__^


sekian dulu untuk segmen hantaran. ada banyak lagi gambar untuk segmen yang lain pulak.  
silalah stay tuned hahaha

0 comments: