I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, July 12, 2012

Jangan Dekat Jangan Rapat :P

Assalamualaikum

Petang petang tadi tak tahu nak buat apa, Su bukak website Ustazah Fatimah Syarha. Dah lama tak masuk blog dia sejak Su tukar layout blog habis semua bloglist terhilangkan secara tak sengaja. So nak tahu Su dapat apa? Su dapat ni.....meh nak kongsi ramai ramai. Meh tengok meh! :D



"Kalau awak nak saya... Awasss jangan dekat, dapatkan secara terhormat!"
[cuba dengar pada minit ke 05:34]

Tengok cara Ustazah cakap. Cecomel je kan. Sweet orangnya. Lepas tu kan, yang Su suka bila dia cakap, perlu letak cinta Allah nombor satu. Dan kita ada wali. Kalau ada yang minat, sila jumpa wali. Guna cara terhormat bukan datang dekat dekat rapat rapat ecewah yang tu Su tambah kekeke

[gambar sekadar hiasan]

2 comments:

Misz Nuriz said...

wah! lama x datang sini..
dah b'wajah baru blog sue yea.. hihi

Belleza~ said...

Hahahah dah lama tau tukar layout blog ni