I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Friday, June 7, 2013

Barakallahufik, Ika : )

060613.Thurs.

Assalamualaikum

Entry khas untuk ika yang bakal bergelar Puan Nur Zulaika beberapa jam sahaja lagi. Tahniah sahabat baik saya.

Tak dapat datang majlis pernikahan ika malam ni, tapi inshaAllah akan pergi majlis walimah di Batu Gajah sabtu ni.


Inilah dia orangnya : )

Yang dalam bulatan merah – ika, su, ainaa

Aha wajah bercahaya, apa orang kata…ada nur…hahaha
Epa comel.

Perangai kami sama. Tak payah cakap, masing2 dah tahu.
Tapi kalau marah, dua2 diam. Sebab tu kadang2 gaduh. Tapi bukan lah gaduh tarik2 rambut haha. Bukan kawan lah kalau tak penah gaduh kan ika kan hehe sorry ika  : P

I love you too

Convocation

Sehari lepas konvo, pergi ukm semata nak bergambar berdua eheh

Tahniah ika. Selamat bergelar isteri! : )


0 comments: