I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Thursday, June 18, 2015

Wedding Nurul.


Assalamualaikum


1/5/15 – 2/5/15


Kawan sekolah rendah SKPP kawin sanggup turun Jerantut naik bas. Balik KL dengan Ainaa sebab kebetulan Ainaa pun ke wedding kawan dia di Jerantut juga. Alhamdulillah mudah betul perjalananku pergi dan pulang. Balik pun bawak macam-macam, dengan nasi minyak lauk kenduri bunga telur sambal hitam. Fuh! Pertama kali makan sambal hitam. Walaupun orang Pahang sejati. Hahaha. Terpegun dengan kesedapannya. Family pengantin sangat best, happening and friendly. Kejap-kejap suruh makan. Mesti sebab tengok su sekeping sangat takut tak cukup makan. Huahua


Nak tunjuk gambar je ni. Jadi pengapit punya pasal. Heheh.

Dengan family pengantin



MAjlis persandingan 



Majlis pernikahan & malam sebelum kenduri




Sebab jadi pengapit kan, kena lah ada gambar berdua



 Tahniah Nurul dan Azlan. 
Selamat menempuhi alam rumahtangga dan selamat berbahagia hingga ke syurgaNya.





0 comments: