I want to sing like the birds sing, not worrying about who hears or what they think.

Monday, March 21, 2016

Selamat Pengantin Baru, Fatin.

Assalamualaikum


08|02|2016 Isnin


Selamat lagi sorang cousin naik pelamin. Alhamdulillah orang utara juga jodohnya Kedah vs Perlis. Senang tak payah jauh-jauh kan. 5 hari kitorang berkampung dekat Kedah. Semuanya buat sendiri, diy, dari hantaran ke pelamin, photobooth, pasang khemah, sampailah masak-memasak untuk kenduri semua gotong-royong keluarga, saudara-mara dan orang kampung. Seronok sebab dah lama tak rasa kenduri-kendara kampung style. Orang sekarang kan senang pakai catering je. Pendek kata, semua orang buatkan. Asal bayar je, dapat lah apa yang kita nak. Kan? : )


Jom


Kita up sikit gambar masa kenduri hari tu


 






Selamat Pengantin Baru, Fatin Maisarah dan Amar Sazuwan






Family pengantin




Family mak long dan pak long




Kakak pengantin, Ara. With Damia




Pelamin diy




Photobooth diy






Malam selepas kenduri tu, ada pertandingan karaoke dan birthday celebration untuk semua yang lahir bulan February (termasuklah Abah). Selain potong kek bersama, dapat juga wang tunai ya sebagai hadiah hari jadi.










Pemenang-pemenang pertandingan karaoke. 
Semua yang join dapat hadiah, walaupun saguhati.




Sehari sebelum kenduri. Siapkan bunga telur.






Orang kampung tolong masak untuk kenduri esok.




Aniq Ziqri dengan Tok Abah. Baru 1 tahun 10 bulan umur dia, tapi dah macam budak 3 tahun. Heh












Ni pulak gambar-gambar dari instagram su > @suraizash



Tahniah Fatin & Amar
08|02|2016, Isnin
Kampung Singkir Genting, Yan
Kedah DA.


P/s - doakan kak ngah pulak ya. heh

0 comments: